Son Haberler

Vın vın süpürge

       Süpürge makinesi (elektrikli süpürge) bizzat çalışırken deliler gibi ağlayan, kaçacak delik arayan, kesiyorlarmışçasına böğüren ben, köşede öylece durunca da manyağı oluveriyorum. Ben hayatımda böyle bir ikilem daha yaşamadım:) Duruşu korkunç değil gibi ama sanmayın masum göründüğüne, çalışınca canavar oluyor. Bi tuhaf sesler çıkarıyor. Kendisi de dev gibi zaten. Korkuyorum işte, ne yapayım elimde değil. Annem ne dediyse de ben yine de korkuyorum. Dursun işte çalışmadan köşede ne var? Ben apartalarıyla oynayım, çekiştiriyim... Yok arkadaş izin vermiyorlar. Hele babam!! 6600 liralık oyuncağı bir de senin eline mi vereceğiz sıpa! diyerek arkamdan koşuyor hortumu almak için. Ben bu aleti bu kadar seviyorken elimizdekinden olmak istemeyen annem yine devreye giriyor ve olanlar oluyor.


    Yukarıda görmüş olduğunuz elektrik süpürge benim olur kendileri. Erkek bebesine de hiç olurmuymuş süpürge, hem de pembe demeyin. kadıncağız barbieli desenli olanlardan sonra bunu öpe öpe aldı. Parasına kıyamayıp 70 tl ye markalı olanlarından almayınca(!) bize bir milyoncu yolları göründü. Bir milyonculardaki en erkeksi , en maskülen süpürge bu, katlanacağım artık, bir gören bari olmasa! Off hele amcam, İnşallah görmez, yoksa ne derim. Neyse ben kaçıyorum. Daha yerleri viledayla sileceğim.

 
Not: Üzerinden daha 1 gün bile geçmemesine rağmen 3 kere pil değiştirdiler, çok güzel birşeymiş bu ya.  Ayrıca burdan anneme sesleniyorum, ben başka şeye dalınca kapatıyor hemen, kapatmaaa, açık kalacak o. Ben oynamasam da açık kalsın sesi. Hoşuma gidiyor.

           
                                           Ne alırsalar alsınlar Rainbowumun verdiği zevki hiçbiri veremeyecek!






2 Yorum Yaz “Vın vın süpürge

    1. Hamza'nın da pembe, ütü sesi çıkaran bir ütüsü vardı. Oynamasa da öyle kenarda dursun sesi hiç kapatılmasın isterdi. Babamız erkek bebeye ütü mü olur hem de pembe diye baya bi laf etmişti. Öylece kırıldı gitti, Elif'e kalamadı . Ama anneler unutmaz:))

      YanıtlaSil
    2. Vildan cım, Blogumun ilk yorumu senden geldi. Çok teşekkür ederim. Anneler çoğu şeyi unutmaz evet, ben de seni unutmayacağım ilk yorumunla;) Elif prensesime ben alırım gelirken:)

      YanıtlaSil