Son Haberler

21 ay+4/4hafta

Ne zaman alışverişe çıkacak olsak annem başımın etini yiyor. Çiş var mı? E yok. Yine de zorla yapıyorum orada arıza çıkmasın diye. Ama nedense orada yine çişim geliyor. tuvalette kan ter içerisinde bir kadın görürseniz o annemdir.


Gündüz uykularında bez bağlıyor annem. Güya bana çaktırmadan bağlıyor, çaktırmadan çıkarıyorMuş! Olsun, sevinsin garip.



Geçen anneannemlere gitmiştik. Orada büyükbabaanne de varmış. Oynamak için oda spreyini gözüme kestirdim. Herkesten istedim, kimse vermedi. Ben de babaanneye gittim, spreyi işaret ederek, 'Onun adı fıst, fıstı bana verir misin?' dedim, hemen aldım. Bir de nesil farkı diyorlar. Yaşasın babanne



Söylediklerime hala şaşırıyorlar ya. Ben de ona sinir oluyorum. Montumu anneanneme gösterirken 'Bunu elsi waatiti'den aldık. ' dedim. Kaldılar.



Bizimkiler de çocuk kandırıyorlar! Gimsaya gidelim dedim, açık değil dediler. Gimsa açık değilse Meşhur peynirciye gidelim deyince birbirlerine baktılar.



Kakamı yapınca hipnotize olmuş gibi buzdolabına koşuyorum. 'Kakamı yaptığım için danino yiyebilirim.'diyerek.



Lego duplo oyuncağımı artık kendim yapabiliyorum.



Yatmadan önce mutlaka Bambinoyup oynuyorum, yatmadan öncesi için pek yatıştırıcı bir oyun değil, kabul ediyorum ama seviyorum.



Kakada inanılmaz bir başarı kaydettim ama çiş konusunda başa döndüm, çişimi sürekli altıma kaçırıyorum. Bazen giyilecek bir şey kalmayınca kızıyorlar azcık. Ben o zaman daha çok yapıyorum. Hiç bir zaman tamamen yapmıyorum fakat kaçırıyorum. Biraz anlayış gösterseniz sevgili ebeveynlerim!


Telefonun parolalı tuş kilidi kapalıyken fotoğraf çekmeyi başarabiliyorum. Çok basit, ama bizimkiler hala şokta.




Kamyonuma kavuştum
Saçlarım gitti


Etiketler


3 Yorum Yaz “21 ay+4/4hafta

    1. Keltoşa bak sen ...:) ne sevimli olmuş.

      YanıtlaSil
    2. çok ağladı mı koltukta. Bizim ki de berber koltuğuna oturunca kıyameti koparıyor
      bloğumda çekiliş var beklerim.

      YanıtlaSil
    3. Ağlamak ne kelime. Küçük kıyamet koptu. Biraz da bizim acımasızlığımızdan sanırım. direkt kazıttırıyoruz, kestirme olmadı hiç:) Çekilişe bakıyorum:)

      YanıtlaSil