Son Haberler

2 Yasindayım

     2.yaşgünüm geldi çattı. Geçen seneye göre annemin performansını düşük bulduğumu belirtmek isterim. Tamam çalışıyor ve üstelik te hamile anladık ta, bana sormadılar değil mi ama! Sürekli gittiğimiz bir park olan, benim Miki fareli park olarak nitelendirdiğim sevimli fare, bu seneki konseptimiz oldu. Pepe, köstebekgiller gibi bildiğim, izlediğim çizgi film karakterleri de olurdu ya, annem nedense antipatik yaklaşıyor. Herşeyi bilen kadının photoshop bilgisiyle süsler tasarlandı ve çıktılar alındı. Tüm sülaleye itinayla kestirildi, yapıştırıldı. Böyle basit anlattığıma bakmayın, annem bunları hazırlamak için epey uykusuz kaldı, kesen yapıştıran da baya uğraştı yani. Hummalı bir çalışma vardı, kimse benimle ilgilenmedi. Güya benim doğum günüm! Ben de kanepenin üzerinde mızırdanmaya başladım. Bir de sözüm ona , doğum günü için annemin bana özel yaptığı body i de zorla giydirmeye çalışınca, kıyamet koptu.




Giyinmiycem işte!                                          Mutlumusunuz!

Bu kez her şeyin benim için olduğunun farkındaydım.

Kerem şöyle dur, yok şöyle dur. Sizi de memnun edemiyorum ya! Neyse ki ortalık biraz rahatlayınca, benimle oynamaya başladılar. Ben Selo dayımın getirdiği arabayla oynıycam. Siz devam edin.

Masanın son görüntüsü

Pastamı çok ama çok sevdim. Geçen sene şeker hamurlu , tasarım bir pasta yaptırmışlardı ama bu daha eğlenceliydi. Mavi şantisine parmağımı batırdım, yaladım da yaladım. Saymadım ama 8 kere de üfledim sanırım mumu.

Nıhahaha. Şimdi hediye zamanı. Mahmut dedem Robotto almış. Karşısındakiyle konuşabilen bir robot kendisi. Akşam saatlerine yanaştığımızdan pek yüz vermedim başta. Veyis dedem ise hediyesini gelir gelmez verdi, zaten saklanacak bir tarafı da yoktu, asansöre ancak sığmış:) Üzerimi giymeden bir güzel oynadım. Vın Vınnn...

Cumartesi günü aile arasında yaptığımız doğum günüm çok eğlenceli geçti. Yine üflesek ya. Hadi bi kere daha...

Ertesi gün de babamın ve annemin arkadaşlarının çocuklarıyla kutladım doğum günümü. Genelde mızırdansam da, çok güzeldi. Balonları kaçırdım, ellerine ne aldılarsa onlardan aldım, alamadıklarıma da ağladım. Nasılım ama:) Vermiycem işte. BENİM! Yaşasın Terrible Two!

Serhat&Seval Çiftinin tatlı kara kızı Zeynep Hazal ve Fadime&Ercan çiftinin sarı civcivi Zeynep Asya
Ama çekmeyin artık, çetmeeeee!


Etiketler


0 Yorum Yaz “2 Yasindayım