Son Haberler

20ay-3/4 hafta

Birinden bir şeyler isterken artık emir cümlesi kullanmayı bıraktım. Rica ediyorum. Alabililibilimiyi? (Alabilir miyim?) Bilibili lerin sayısı arttıkça sevimlilik katsayım artıyor.

Bizim evde tüm prizler emniyetli kahretsin, ama açık bulursam fırsatı da hiç kaçırmam. Geçen, çok korktuğum elektrik süpürgesini taktım fişe, şansıma o da açıkmış. Ödümün bir kısmını evrene, çişimin bir kısmını da bezime salıverdim

Babam hafta sonu biraz geç kalkar, ben de uyandırmak için yatağa çıkıp, pişkin pişkin 'hayatttıııımmmm' deyip üzerine atlıyorum.

Kendi kendime çok güzel oynuyorum, kimseye zararım yok artık. Küçükken bile durmadığım mama sandalyemde , elimde bir bardak beyaz leblebi ile -kah bardaktan leblebi içerek, kah ikişer üçer ağzıma atarak- bir saate yakın oyalanabiliyorum.

'Teşekkür ederim Allah'ım' ilahisi eşliğinde annemle takılıyoruz. Slow bir müziği olduğu için annem hafif hafif söylüyor. O söylerken yüzüne bakıyorum, 'annem çok mutlu oldu' diye ben de seviniyorum.

Altım değiştirildiğinde artık ağlamıyorum.Tek derdim ıslak mendilin soğuk olmasıydı ama daha yeni anlayabildiler bizimkiler. Daha açılırken bile 'acaba değer mi ki? ne zaman değer ki' diye düşünürdüm. Nihayet anladılar problemin ana kaynağını.

Çok ilginç bir şey daha. Kaju fıstığına alerjim olduğunu anladık. Anne annemlerde haddinden fazla yediğim kajudan dolayı 15 dk içerisinde yanaklarım artarak kızarmaya başladı. Sonrasında ben uyudum fakat gece yarısı nefesim kesiliyormuş gibi öksürmeye başladım. Epey bir süre kendime gelemedim. Ne olduğuna annemin bir türlü anlam veremediği duruma babam el koydu. Çünkü kendinde de kaju alerjisi varmış, üstelik bana da elleriyle yedirmişti. Şaşkın babamı buradan ayrıca tebriklerimi iletmek isterim.

Meme emmemi kestiler kesmesine ama yine de her gün sabah kalkar kalkmaz şansımı deniyorum. Annem ise 'Sen artık büyüdün, sütü bebekler içer' dedi yine. Hep aynı terane. Sen misin bunu diyen, annemle babam tekrar uykuya dalmak üzereyken hemen oyuncak kutumun içinden ıkına pıkına aldığım en en küçük bebeğimi çıkardım ve ' Anneeee, o zaman bebek meme emsin' deyince annemin gözlerinden tebessümle karışık yağmurlu bir bulut geçti, anladım ne demek istediğini ama üzmemek için üstelemedim.

6.12.2013 ten beri, emmeyi bırakalı, annemin ve babamın masallarıyla uykuya dalıyorum. Özellikle de babamın masallarını dinlemenizi çok isterim.Neyse efendim, bir gün' Bir varmış bir yokmuş, evvel zaman içindeeee, kalbur zaman içindeeeee ' derken bizimkiler neredeyse oha diyeceklerdi. Dil gelişimim doktorların da söylediğine göre 3,5 yaş civarı.



                                            Kimseye ihtiyacım yok, krebimi kendim yaparım!


Hanımların dikkatine! Overlok makinesi ayağınıza geldi. halı, kilim,yolluk, paspas kenarına; halıfleks kenarına overlok yapılır. beş dakikada yapılır, hemen teslim edilir. Ayrıca koltuk ve duvar döşemeleri itina ile temizlenir.( Sigortasız çocuk işçi çalıştırıyorlar, uyarım tüm okuyanlarıma, kurtarın)


Tüm gün ev işleri yapar, gece yatmadan dişlerimi fırçalarım.


Bundan böyle tamir işi de, getir götür işi de benden sorulur


Optimum da anne ile eğlenmeye gider, dibine kadar eğlenir, dedemden kalma genetik müfettişlik ruhuyla halıların yumuşaklığını, oyuncakların güvenilirliğini kontrol ederim.
(Ara ara anneme halı çok yumuşak deyip durdum:)















Etiketler


0 Yorum Yaz “20ay-3/4 hafta