Son Haberler

Renk eşlemece

Yok yok, ben bu puzzle işini hala çözemedim. Puzzle diye bir şey almışlar güya, dört bir tarafı düz. Neresinden takacağımı bile anlamadım. Resimler de hafif soyut gibi. Biz de annemle onun yerine, arkasındaki renklerle eşleme yaptık bol bol. Maksat yine yaratıcılık olsun. Kırmızı, turuncu, sarı, mavi , yeşil, kahverengi, pembe, siyah, beyaz söyleyebildiğim ve bilinçli bir şekilde gösterebildiğim renkler arasında...

Dudaklarımdaki ciddiyetle bakayım şöyle önce renklere                         Eveeet bu sarı, üzerine koyayım hemen
Şimdi, dur bi düşüneyim, yine ciddileştim                                            Tamam buldum yaa, e basit bu, tuyuncu

Hepsini bitirdim işte, yeter artık çekme

Puzzleın ön tarafını kullanacağım günler de gelecek inşallah!

Güncelleme:  Üç yaşında ama hala oynuyoruz bu kartlarla. Puzzle tamamlama, eşleştirme kartı, hafıza kartı gibi şekillerde kullanmak mümkün.




0 Yorum Yaz “Renk eşlemece