Son Haberler

Bu Ayın Teması: Bol hareket ve su! ( 25-26 ay )

Her şeyi bilen kadın, illa da sebze yememi istiyor. Yine ıspanak yapmış geçenlerde. Acayip te açım ama çaktırmadım. Ben yemiycem dedim artist artist. Baktım ısrar yok, dikkat çekmek için yerlere yattım, başka bir şey versinler diye. Sonra annem zırlatarak sofraya oturttu, ıspanağın üzerine bir de yoğurt ekledi. '' Gidin ıspanaklar sizi istemiyoruz, gelin bakayım yoğurtlar'' diyerek ıspanakları tabağın köşesine itekledi. Daha ben şoktan çıkamadan, güya sadece yoğurt vererek tüm yemeği yedirdi. Ben de şokun etkisiyle sürekli aynı şeyi tekrar ettim. ''Annecim gerçekten çok güzel olmuş, gerçekteeen, mmhh''  Sofraya oturmadan önce, sofradaki her şeyi yemeyi reddeden ben, önce yoğurtlu ıspanak yemeğini sonra bir tabak pilavı sonrada  köşede duran yeşillikleri yedikten sonra, ''Aa orda  bi kaşık yoğurt ta kalmış onu da yiyim'' cümlesiyle kapanışı yapıp, mideme yatayda 1m balkon çıktım.



Bu ara boğuşmaya bayılıyorum, gelen giden benim göbüşümü kollarımı bacaklarımı yiyor. Hele babamla kuduruyoruz resmen. Yine bir gün, evde sıkılmıştım, tam da halam geldi. ''Yağmurcum, istersen odamıza gidelim, beni orda yeee''



Her şeye muhalefetim. ''Yemiycemmm, içmiyceeem, yapmaaa...vs''  Neden? diye soranlara cevabım basit ''Çünkü öyle yapmanı istemiyoyuuumm.''



Kardeşim olacakmış, sürekli söyleyip duruyorlar. Aman da kardeş altına çiş yapcak, kıh kıh kıh, kaka da yapacak kıh kıh kıh tüm gün ağlayacak, kıh kıh. Hiç te komik değil! Kardeş falan istemiyorum, Ben zaten Anıl Kerem im:)  Neden sonra, o kadar beynime işlemiş ki, şimdi ben kendiliğimden söylemeye başladım .'' Annenin karnındaki bebek çiş yapcak. hihohoho. Kaka da yapcak, offf heryer kokucak, ıslak mendil getircez poposunu silcez. Sürekli ağlıycak, başımız ağrıycak. kıh kıh. Meme emcek, emzik emcek, abisi emziği düşünce ağzına vercek...''  Annem hayretlerle dinliyor.



Canavarcılık oynuyoruz bu ara. Bu ismi ben koydum. Mutfaktan fırın eldivenini getiriyorum, kendisi canavar eldiveni oluyor, takıp yemeklere saldırıyorum.



Eve gelen misafirleri hiç boş bırakmam, hizmette kusur etmem. Annem malum, tembel kadın, baktım ki bir şey getirmiyor, hemen ikea tabaklarıma küçük ahşap yuvarlak kurabiyelerimi ( blokları) doldururum. Yanına da bi yarım ayran, bi yarım süt getireyim size derim, içine de bal koyarım( mahsustan ) Anneme kalsa açlıktan ölür misafirler.



Sokakta bir amca bana baktı ve ''Çok tatlı çocuk maşallah, otobüs gibi'' dedi. Höö?



Şu annem yok mu şu annem! Babamla yaramazlık yapmamıza izin vermiyor. Ne vardı yatakta birlikte azcık daha zıplasak? Yatak kırılırmış, kırılırsa kırılır, babam yenisini alır.



Hafta sonları babam dinlensin, azcık daha uyusun diye, annemle mutfağa geçip , ona kahvaltı hazırlıyoruz. Hazırlama işlemi bitince, birlikte tepsiyle yanına gidiyoruz. Ben yatağa çıkıyorum. ' Babaaaaa, sürpriz kahvaltı hazırrrr '



Her gün banyo yapmak istiyorum. En doğal ihtiyaç. Yok. Ne var. Üşürmüşüm. Ben de banyo fayanslarına atıyorum kendimi yüzüstü. Pek bir işe yaramıyor ama çabalarım devam edecek.



Annemle çamaşır asmayı seviyorum. Asarken de isimlerini söylerim. Babanın pantolonu, annenin kazağı, benim külodum... Öyle bi çamaşıra denk geldim ki hiç sormayın. '' Al anne, bu da meme kapama şeysi '' dedim. Yerlere yattı. Yalan mı?



Anneannemlerin bahçesinde, klozet olmadığından, büyükler gibi kaka yapmaya alışık değilim. Alttan da otlar batıyor zaten popoma. Bir kaç kez anneannemle girişimde bulunduk ama bir türlü çıkmadı kendileri. Anneanneme ' Anneanne, popomun ucunda ama çorba içmedim ya, gelmiyor ' dedim. O da ısrarcı olmadı. Sonrasında bombayı patlattım. ' Kakam geldi heralde, sürekli bırtlayıp duruyorum! '



Ne zannediyor bunlar beni, köle Izaura mı? En sonunda geçtim karşılarına, uzattım sağ elimi, açtım parmaklarımı. Diğer elimle de tek tek saydım. '' Yorganımı topluyorum, oyuncaklarımla oynuyorum, yemeklerimi yiyorum, sularımı içiyorum, muzumu getiriyorum, yerleri siliyorum... '' Daha ne yapayım, sayayım mı?

Az önce yastığın üzerindeydim  Anaaa, aşağı doğru kayıyorum iyice  Ne ara ayaklarım halıya ulaştı?
Bakayım cebimde para varmıymış?                                                     Aaaaa, beni mi çekiyordunuz
Gözlüğün gözümde durabilmesi için elimden geleni yaptım                       Mutluluk.........................................
Az daha içeride bekleseymişim, tamamen gözbebeği olarak doğacakmışım:)
Öttan geldiğinde Elvankent Hacıbaba'da hamburger keyfi
Hey, kalk hadi uyuma! daha oyun oynayacağız!
Güzel bir banyo sonrası masajdan sonra perte çıkınca, öylece uyuyakalmışım, giydirmişler, ruhum duymamış!
Parklar, bir numaralı mekanım
                                                                                         Dayılarla selfie
Yiyorum yiyorum tamam da, bir azalma yok! Bu nasıl iş. Azcık ta karpuzdan ısırayım, bu yemek bitmez!
Hadi baba, birlikte zıplıyoruz, şimdiiiii                    Daha yukarı, daha yukarı, hadi annem gelmeden, çabuk ol
Dayıma kız istemeye gidiyoruz, dayımdan daha yakışıklıyım dimi ama


Etiketler


0 Yorum Yaz “Bu Ayın Teması: Bol hareket ve su! ( 25-26 ay )