Son Haberler

20 ay- 4/4 hafta

Bu ay iyiden iyiye bebeklikten çıktım sanki, daha bir dillendim. Annemle aynanın karşısında poz veriyoruz bir gün, sırayla şebeklik yapıyoruz falan. Bir yandan da üzerini giyiniyor annem. 'Anne çok yakışıklı olmuşsun' deyiverdim. Ne kötülük var bunda Allah aşkınıza. Gülme krizine girdi.


Benim ' Chicco eğlenceli çiftlik ' adında bir oyuncağım var. İngilizcesi ve Türkçesi mevcut. Üzerinde hayvan resimleri var. Basıyorsunuz hayvanların seslerini çıkarıyor, hikayelerini anlatıyor falan. Geçen yine aldım elime oyuncağı, BİLU BÖRDS ( Blue birds ) desin dedim, anlamadı bizimkiler. Gösteriyorum yine anlamadılar. Hem oyuncaktaki yerini gösterip, hem de ' bilubörds bilubörds 'deyince anlayabildiler şükür mavi kuşu kastettiğimi. Demek ki neymiş, bire bir öğrenmesem te hafızamda bir yere kazınmış, İngilizce erken yaşta öğrenilir:)



Annemin tırnaklarında kimi doktorlara göre vitamin fazlası kimilerine göre vitamin eksikliğinden kaynaklanan beyaz noktacıklar varmış. Bazısı epeyce iri. Ben daha yeni farkettim ve hemen annemi uyardım: ' Tırnağında peynir kalmış ' :))



Anneannemle dedem geldi bu hafta. Orhan Dayımdan söz açıldı. Nerde dediler? Hemen olaya el koydum: 'Küçük dayı okula gitmiş, ABC ABC öğrenecekmiş.'



Her gün bezime yaptığım kakamı, tuvalete döküyoruz annemle ve 'Bay bay kaka, yine gel' diyoruz. Anlayayım diye bu kadar da bir insanın gözüne sokulmaz ki canım!



Yatmadan mutlaka kahvemi içiyorum. ( Çakma nesquik ) Artık kendiliğimden, annem elimi tutmadan ya da anneme sarılmadan uyuyabiliyorum. Ama sadece annemle! Babama söyleyin, güya kendisiyle de yatmaya alışayım diye çok yanaşıyor geceleri, yandan yandan sokuluyor. Buradan sesleniyorum. Az uzakta dur hacı, sen git!



Tayin-pekmez(tahin pekmez) favorilerim arasında.Enerjime enerji katıyor. Enerji patlaması yaşayacağım bir gün! Hayırlısı...



Babannemlere gittiğimizde amcam da ordaymış. Bana şebeklik olsun diye büyükçe bir bezi başına başörtü gibi taktı. Hemen çaktım cevabı ' O sana olmuş mu Miraç! ' Töbe töbeee. Ben de seni delikanlılıkta örnek bilirdim apça bee!



Benim de evin içerisinde özel alanlarım olduğunu birileri annemlere anlatabilir mi? Kendi odamda, üstelik kapımı bile örtmüşken, illa 'Sen git bilgisayara otur, ben kakamı yapıyorum' mu demem gerekiyor. Dedirttiler sonunda işte. Özel hayata müdahale var!


Önce hepsini soydum sonra yedim.
Muz, ucu hafif açılmış portakal, mandalina...vs soymaya bayılıyorum.
Dayımla ve dedemle iyi anlaşıyoruz.

     Yağmur's (halam olur) çok severim        Ceviz kırdım, bi de ayıkladım. Beni alan yaşadı      


Etiketler


0 Yorum Yaz “20 ay- 4/4 hafta