Son Haberler

Ahşap şekiller

Babamın 11 aylıkken getirdiği, değişik şekillerdeki ahşap boncuklar köşede duruyordu öylece. Ara ara oynasam da genelde köşede dururdu. Şimdi demirbaşlar arasında yerini aldı. Kavraması kolay, büyüklüğü benim yaşım için gayet uygun, ahşap olması zaten başlı başına güzel bence. Elime aldığım zaman ağırlığını hissediyorum, ahşap ile oynamayı bu yüzden daha çok seviyorum sanırım. Merak edenler olduysa markası 'Senka' . Daha ucuza bulabilir misiniz? Sanmıyorum.


Bazen içerisinden çıkan ip ile boncukları ipe diziyorum, bazen küpleri üst üste koyup Çule ( kule ) yapıyorum. Bazen de tabaklara benzer şekilleri koyarak sınıflama yapıyorum. Önce çok karmaşık gibi gelmişti gözüme ama boşuna korkmuşum. Adlarını bile biliyorum şimdi. Top(küre), silindir, küp, kale, üçgen...


Geometri mi? Yok daha geometriye daha geçmedim. Önce uzay bilimlerine bir göz atıp, geometriye ondan sonra geçeceğiz!! Tabi ondan önce uzaya çıkmazsam! Fesuphanallah. Yüklenmeyin bu kadar bak, valla sinirleniyorum ha!


Çok mu çok oluyorum ne!


Etiketler


0 Yorum Yaz “Ahşap şekiller