Son Haberler

Gündüz kondu

Aşağıda resimde gördüğünüz nedir?

A) Köşeye sıkıştırılmış bir mutfak faresi
B) Sevimli hayalet Casper
C) Şans kağıdı seçmek için kafasını uzatmış kartopu tavşanı
D) Karagöz - Hacivat oyunundan bir perde


Üç yanlış bir doğruyu götürmeden, iyisi mi doğru cevabı vereyim, hiçbiri. Aşağıda görmüş olduğunuz, odamın tam ortasındaki boş arsama, milli piyangodan çıkar gibi gelmiş, içi bakımsız Toki evlerine benzeyen şey, tam da mimarlık dergilerine konu olacak cinsten. Kendisi çarpık bir kentleşme ürünü. İşte o benim karton evim:)

Herkesinki gece konar, benimki gündüz kondu kabak gibi! 


Off ya. Annem yine yapmış buraya börtü böceğiKeçiören Belediyesi' nin apartmanların üzerine şahin heykeli koyan süper yaratıcı ve bir o kadar da düşündürücü kaplama zihniyetiyleTanrım! Rezalet! Dur ben bir kaç fırça darbesiyle genel görünümü değiştirmeye çalışayım. Şuraya da bir Spiderman çizdim mi tamamdır. Arı maya gibi oldu yaa, hay ben talihime!


Üstelik yumuşak zemine oturtulmuş yapının çatısı en ufak bir rüzgara bile dayanamayacak kadar esnek. Allah'tan evin içerisinde felaket anlarına göre hazırlanmış bir adet ayıcık, fener, lazımlık ve babamın monte ettiği diskoyu andıran bir ışıldağım var. Olsun. Buna da şükürler olsun

   
Ev ev değil sanki her şey dahil plaza. Sıkılana bedavaya tiyatro bile var. İyi seyirler... 


Not: Ben uyandığımda evimi görüp te uykum kaçmasın diye sürekli odadan odaya taşınan karton ev, artık sekizgen. Konu çarpık kentleşme ise, buyrun size babası...

Özet: 'Her şeyi bilen kadın'dan korkulur.


Etiketler


0 Yorum Yaz “Gündüz kondu