Son Haberler

Minitown kasabası

    ' Devler ülkesindeki cüce misali şu dünyadaki halimiz, yok mu bizi de anlayan şu hayatta? ' ' Bizim sürekli yukarı bakmaktan boynumuz kırıldı, onlar da birazcık eğilsinler de belleri kopsun! ' diyenler, elleri göreyim? Şimdi, hazır olun, size süper bir haberim var. Tam bizim boyutlarımızda, tam seveceğimiz şekilde küçücük bir kasaba yapmışlar, adını da Minitown koymuşlar. Nüfusu 2.000' den az, bu ne biçim kasaba arkadaş, buradan köy bile olmaz demeyin sakın. Her şeye hayır diyen çok bilmiş ebeveynlerinizi kolundan tuttuğunuz gibi götürün. Anlasınlar bakalım, kendilerinden kat be kat küçük bir dünyada hayat nasılmış!

Bebek bölümü genel görünüm

Daha çok ayakta yeni yeni durmaya başlayan veletler için ama beni de cezbetmeyi başardı. Bunun gibi duyulara hitap eden, duvara sabitlenmiş, ilgi çekici bir çok ahşap oyuncak var. Duvarlar yumuşak malzeme ile kaplanmış, oyuncakların sivri köşeleri yok, dikkatimden kaçmadı yani. Epey eğlendim. Sıra kasabada:
Kasaba bölümünden bir parça
Annem babama doktor olamayacağımı söyledi ama kendisi durumunun farkında bile değil! Muayenehaneye girdik. Steteskopla kalbini dinlemek istedim ama midesini dinlemişmişim yanlışlıkla, çok bilmiş!

                                                             Ben sizden daha iyi biliyorum, al işte burda!
                             Kaç kaaaç?!!                    Of durumu vahim, nasıl söyleyeceğim  ben şimdi
Burası da bakkal. Diğer çocuklar dağıtmamış olsaydı, her şey çok daha güzel olurdu, soğan patates mısır...vs her yere dağılmış, kasada para kalmamış, yapbozları da saçmışlar, cık cık! Yine de kasanın başında oturmak, fiş kesmek, beleş alışveriş yapmak hoşuma gitti.
Kapısından bile geçmeyelim dedim, zorla soktular. Her gün gidiyorum zaten, yetmedi mi!
Yap-boz, masa, tahta, oyuncaklar yine dağılmış vaziyette ama umrumda değil. Önemli olan mekanda bulunmak.
Burası ise sinema/tiyatro salonu.

Yuvarlanma, tek ayak üzerinde durma, şınav gibi marifetlerim var. Şovumu seyretmek isteyenler ayrıca eve buyursunlar. Giriş bedava, yemek falan bulamazsınız, söyleyeyim.
Eğer kimsecikler olmasaydı, saatlerimi geçirebileceğim süper parkur
Minitown' un yanında Smilekids jimnastik salonu var, ikisi birbirine bodrum katı ile bağlı. Top havuzu ve parkurdan oluşan çok eğlenceli bir parkur düzenlemişler. Çocuklar en çok orada vakit geçirip eğlendiler. Nerede çok çocuk varsa ben tırım tırım kaçtığım için, mekandan uzak durmayı tercih ettim. Tek başıma olsaydım keşke, harika vakit geçirebilirdim. Asosyalim, kabul!

Kasabaya hakim bir alanda kafeterya düzenlemişler. İsterlerse ebeveynler içeri girmeden, çay kahve eşliğinde oradan bizi gözetleyebiliyorlar. Bu gözetlenme fikri hiç hoş değil,gelsinler de azcık peşimizde koşsunlar canım, bu ne rahatlık!


Etiketler


0 Yorum Yaz “Minitown kasabası