Son Haberler

GÜNEŞ KREMİ / ERBAVİVA

GÜNEŞ KREMİ

       Güneş kremlerinin kimyasal olmayanını bulmak gibi bir durum söz konusu değil zira güneş koruyuculuğunu sağlayan maddenin kendisi kimyasal. Bu kremler kendi içinde mineralli ya da mineralli olmayan şeklinde ikiye ayrılıyor. İçeriğinde mineral olmayanlar; cilt altına işler, ışıkla etkileşerek koruma sağlar. Mineralli olanlar ise cilt üzerinde tabaka oluşturur, bu tabaka sayesinde ışığı yansıtarak koruma sağlar. Dolayısıyla mümkün ise mineral içerikli olanlarından alınması gerekiyor. Bunu nasıl anlarız peki? Çok basit. Mineralli olanlar, mineralli diye özellikle belirtiyor etiket üzerinde. (nano mineral olmamasına da ayrıca dikkat edin.) Mineralli olanların çoğu, cilt üzerinde beyaz bir tabaka bırakıyor, özelliğinden dolayı, o da kadı kızı kusuru olsun.

      Başka bir konu da şu ki; güneş kremi 30 faktörü geçmesin. (Özel hastalıklar hariç tabi) Ne kadar faktör, o kadar koruyucu kimyasal demek. Sonra, ben cildimi güneşten koruyorum derken ilerisi için cilt hastalıklarına davetiye çıkartmayın. Bilinenin aksine, 30 faktör ile 50 faktör arasında koruyuculuk anlamında pek te bir fark yok. Bir de susam yağı...vs gibi güneş kremlerine alternatifler var ki onların da güneşten çok fazla koruduğu söylenemez.

         Eee. Bu kadar konuştun konuştun da ben neyi alayım şimdi derseniz, şu markalardan herhangi biri alınabilir bence:

*Erbaviva
*Sante
*Melvita
*Trukid
*Florame
*Aubrey
*Organicare



Erbaviva ve Organicare hariç diğerlerini kullanmadım.  Ama Erbaviva markayı tek geçerim. Türkiye'de tek distribütör var. O yüzden başka yerden alma şansım olmadı. Benim güneş alerjim olduğundan paraya kıydım:) Bir sene oldu, hala da kullanıyorum. Uzun ömürlü oluyor. Gönül rahatlığıyla kullanayım derseniz daha başka araştırmanıza gerek yok. Çok kolay sürülüyor, maske gibi de durmuyor. Link aşağıda.


Organicare ise, uygun fiyatıyla dikkatimi çekti, güvenilir de bir marka. Hoşuma gitmeyen tarafı, kutunun neredeyse yarısının fos çıkması:) Siz siz olun büyüklüğe aldanmayın.

KONUYLA İLGİLİ BKNZ


Etiketler


0 Yorum Yaz “GÜNEŞ KREMİ / ERBAVİVA