Son Haberler

GÜNLÜK KREM

KREM:

Aslında tüm bu temizleme ve tonikleme işlemlerinden sonra yüze krem sürmeye gerek yok. ( özellikle de ballı bir sabun kullandıysanız neden yazdığımı daha iyi anlayacaksınız ) Ben Kerem doğmadan Erbaviva marka almıştım. Çok çok memnunum, kendime de onu kullanıyorum. Cildim yoğun alerjik bir cilt olmasaydı, organik alır mıydım? Bill Gates olmadığım için almazdım çünkü fiyatlar almış başını gidiyor. Bana kalırsa siz iyisi mi aşağıda vereceğim siteden puanlara bakıp fiyat olarak en uygununa karar verin.


1-10 a kadar rakamlar var. 0 en masumu, rakam arttıkça faydasından çok zararı artıyor. Zaten çoğu markanın Türkiye'de satışı yok. Olanlar da genelde bir hayli pahalı. Piyasada bulabileceğiniz, en uygun fiyatlı kremleri yazmaya çalıştım
*Earth mama angel lotion         120 ml 42.10 tl
*Nature's baby organic lotion     250 ml 32.99 tl
*Earth Friendly baby  lotion       250 ml  16 tl
*Erbaviva                                125 gr    46 tl


Bir de çoook vakti olanlar / ya da meraklılar için internette bir çok tarif var. Güvenilir tıbbı aromatik bitki firmalarından içerikleri temin edebilirsiniz. Örneğin; aşağıdaki mailime verilmiş bir cevap size ışık olabilir zira ben denemedim.

'' Shea butter yağı güneşe karşı koruyucu etkisi olan ve kırışıklıklar üzerinde etkili olan organik sertifikalı saf katı bir yağdır tek başına shea butter kullanabilirsiniz. Shea butterın içine diğer yağları da koyup krem kıvamına gelinceye kadar karıştırıp cildinize sürebilirsiniz. Güneşe karşı alerjiniz olduğundan aynısefa yağımızı da öneririm aynısefa yağı, shea butter ve lavanta yağını krem kıvamına gelinceye kadar iyice karıştırıp sürerseniz cildinize iyi gelecektir. Gülsuyunun içine lavanta yağı kulllanmanız cildinize iyi gelicektir gülsuyu ve lavanta suyunuda eşit ölçülerde karıştırabilirsiniz.. Gülsuyu ve lavanta suyu birbirini tamamlayan ve her cilt tipine uygun çok iyi toniklerdir, birbirini tamamladığı için ikisini birden karıştırıp sürebilirsiniz.''


Bitki sandığı doğal kozmetik ürünleri
http://www.bitkisandigi.com.tr/

ya da şu siteye bir göz atın.




Etiketler


0 Yorum Yaz “GÜNLÜK KREM